25 anys de Softcatalà: Com col·laborar en projectes lliures de llengua trobada organitzada per Barcelona Free Software

Avui me faig resó del un petit event que es celebrará a Barcelona organitzat per Barcelona Free Software. Es tracta de la trobada «25 anys de Softcatalà: Com col·laborar en projectes lliures de llengua» que tindrà lloc el dilluns 11 de març a Adventina, a la ciutat condal.

25 anys de Softcatalà o Com col·laborar en projectes lliures de llengua

Aunque suelo escribir en castellano mi idioma materno es el valenciano o catalán. A lo largo de mis años de docente he utilizado ambas lenguas para transmitir o generar conocimientos en mi alumnado, y en cientos de ocasiones he utilizado los servicios de traducción automática para adaptar mis materiales según las necesidades de mis pupilos.

Es por ello que tengo un gran aprecio al gran proyecto llamado Softcatalà ya que he utilizado su traductor, corrector, diccionarios o algunas de sus aplicaciones según mis necesidades obteniendo siempre excelentes resultados.

De esta forma me complace promocionar uno de sus enventos en los que van a conmemorar sus 25 años de existencia con la colaboración de los chicos y chicas de Barcelona Free Software, que ha sido la comunidad encargada de organizar el mismo y que describen la jornada con estas palabras:

Començarem per una introducció a l’associació Softcatalà que té com a objectiu fomentar l’ús del català a la informàtica, Internet i les noves tecnologies.

Parlarem dels projectes de la llengua que hi contribueix l’associació en l’àmbit de la traducció, tecnologies de la llengua i eines lingüístiques.

Descriurem en detall en projectes principals on cal ajuda i com persones amb perfils de traducció, disseny, comunicació i desenvolupament poden participar-hi.

Ponents: Marc Riera i Jordi Mas

Dades d’interés:

  • Data: Dilluns 11 de marzç, 2024 a les 19:00
  • Lloc: Adevinta Spain, C/ de la Ciutat de Granada, 150 · Barcelona, CT

Agenda:

  • 19:00 h: Benvinguda
  • 19:15 h: Xerrada
  • 19:45 h: Moment de networking, acompanyat de menjar i beguda cortesia d’Adevinta 🙂

IMPORTANT: Per registrar-se cal fer-ho a https://www.meetup.com/adevinta-spain/events/299190289/

Més informació: Barcelona Free Software

Por cierto, si alguien no entiende el catalán y quiere saber exáctamente cuál es el planteamiento del evento lo tiene fácil: utiliza los servicios de Softcatala y los tendrás en el idioma que quieras.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *